Skip to main content

Säljteknik & Kundservice

  • Dina säljresultat styrs av din förmåga att förstå din kund och kunna visa honom det
  • Du ska kommunicera så att ditt ”säljande” träffar mitt i prick i kundens tänk och hjärta
  • Du vinner störst framgång när du som säljare ihop med kunden hittar en vinna-vinna situation
  • Genom att vårda och serva din kund skapar du långsiktiga relationer som också ger många nya kunder
  • Var proaktiv i ditt säljande så att du uppfattas som effektiv och professionell, vilket är lönsamt för er båda

För utbildningar och föreläsningar inom detta område kan många ämnen ingå som bl a:

Merförsäljning | Kundtyper | Kommunikation | Sinnestyper | ”Kund för livet” | ”Du får” | Argumentering | Avslutsteknik | Mentalt tänk | Reklamation | Kreativitet | Manligt/Kvinnligt | Hjärnhalvorna | Motiv | Förhandling | Mötesbokning | Våga och Vinn